Donuts for breakfast..

Sara bakade kladdkaka till oss igårkväll, och den var då kladdig :) Här bakar man tydligen inte, här köper man en kartong med kakmix i butiken - skakar den och värmer i ugnen. Höjden av lathet! Jag är faschinerad över hur mycket saker man faktiskt kan köpa i konservburk. Allt från köttbullar till hamburgare till äppelpajsfyllning...


Har man ingen elvisp så får man leka att man är en!


 

Nu i morse kom Jon med frukost till oss... Igårkväll gick vi med på att testa en amerikansk frukost en gång. Alltså att äta munkar till frukost.. Det lovar jag att jag aldrig mer i hela mitt liv kommer att göra! Tvi katten vad läbbigt.. Men tydligen helt normalt här, det hade varit fullt med folk på Dunkin' Donuts i morse.

En blandbox fick vi..

Vi delade alla för att alla skulle få smaka lite av varje! Fem pers åt långt ifrån upp allt så nu står de här på soffbordet & får mig att må dåligt, haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0