JAG HAR FÅTT POST! --> Lyckligast i världen!

Till frukost gjorde vi bananpannkakor. Det var hur gott som helst med blåbär och lite honung på. Det lär det lagas fler gånger lovar jag :)

Bästa frukosten hittills!
 
 
Igår gjorde jag ett desperat försök till bacon & rårakor.. Eftersom vi inte äger något rivjärn fick jag vara finurlig och leka rivjärn själv med potatisskalaren. Inte blev det lika bra, men så bra jag kunde få det!


Nyttigaste maten jag ätit i USA, eller?! hahhaah!

På kvällen hade en av skolans barer öppet så vi passade på att gå dit. Sara & Stine ägde alla på biljard, de bara vann & vann!
 

Riktigt seriöst taktikprat..


Idag har vi bra haft en lektion, 9-9.50 med kemi. Även idag skrämde han oss med eld & högljudda pangar. Jag tänkte jag skulle smygfilma men han var för snabb! Jag tog en promenad förbi mitt postfack och lyckan när man hittar något liggandes där är verkligen helt obeskrivlig! Brev kan vara något av det bästa man kan få, utan tvekan! 
*
POST! JAG HAR FÅTT POST!!!


Att det sen visade sig vara från underbaraste Sofia gjorde inte saken sämre! Ett semestervykort från hennes och Kristoffers semesterresa på Mallis. Det ska jag sätta upp på min säng så jag ser det varje gång jag somnar & vaknar :) Jag ångrar lite att jag inte tog med mig kort hemifrån på mina nära & kära..

Min fina 8100-postbox :) ÖVERRASKA MIG! :D
 

Nu ska vi snart på möte med vår projektgrupp i Operations & Supply Chain Management. Vi har ett projekt där och än är det aningen oklart vad vi ska göra, får se om de andra gruppmedlemmarna har fattat det bättre än oss. Förhoppningsvis :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0