Måndag måndag måndag!

Äntligen äntligen äntligen har jag gjort min favoritlunch! Jag sakna dock mitt vanliga lunchsällskap, och tro det eller ej - jag åt upp ALLT!
 Avocado, romansallad, babyspenat, gurka, tomat, krutonger, bacon och champinjoner! 


Idag stod kemiläraren på bordet när han föreläste, alltid ska det väl vara något! Jag trodde att jag hade missat hur mkt som helst från fredagens lektion som jag skippade. Kan hända att jag shoppade lite då ;) Men det visade sig att vi låg bak schemat och att jag faktiskt hade gjort mer än vad jag skulle! Det är inte fel :)
Kemiläraren på bordet är inget ovanligt


Vi har börjat planera vad vi ska göra på vårt septemberlov, det är Boston som gäller just nu! :) Happy Happy  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0