Med näsan i böckerna..

...sitter jag även idag! Idag fokuserar ja mest på Intro to Enterprise Information System då vi har tenta i den kursen i morgon. Lakritsen räddar mig! Det är lite annorlunda här när det gäller tentorna, tentan kommer att bestå av "multiple choise" frågor, alltså kryssfrågor. 40 såna och 6 där vi ska skriva ett svar men vi behöver bara svara på tre av dem. Som krydda på kakan så får man lov att ha med sig ett papper med anteckningar till tentan. Pappret ska lämnas in till läraren efteråt. Lite som en tävling där den som skriver minst vinner. Här hade jag behövt dig Sara :) Jag har snart lyckats skriva ner bokens tre kapitel på ett amerikanskt A-4 (det vore ju dumt att ha samma storlek på papprena som resten av världen ;)). Trodde aldrig jag skulle se detta, och absolut inte i kurslitteraturen..

Helt plötsligt är Wikipedia okej att använda? ^^


Till lunch lagade jag ett enormt berg med banan och kokospannkakor! Jag har bestämt mig för att äta ute nästa vecka så jag slipper lägga tid på att laga mat :) 
Bananpannkaksberg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0