Rädd, skakad och nästan-träffad-av-blixten

Det blev en riktig träningsdag idag! Först tennisen som jag skrev om innan, sen var det dansträning och efter dansträningen körde jag 20 min på crossrampen.. Under dansträningen bröt världens värsta oväder ut. Åska, blixtar och regn - ja jag har aldrig sett på maken! Vi stannade på gymmet och tränade lite till i hopp om att ovädret skulle dra vidare. När vi väl beslutade oss för att gå ut så regnade det som tusan! På vägen hem blev ovädret bara värre & värre.. Efter massa tjatande tog Elise äntligen ner sitt paraply och vi skyndade oss hem. När jag väl lämnat av henne vid hennes byggnad och fortsatte mot min ser jag blixten slå ner i marken precis bredvid mig. Allt blev vitt och marken skakade nått enormt. Jag har nog aldrig sprungit så snabbt hem någon gång. Fy fan vad rädd jag är rent ut sagt!
 
Nästan träffad av blixten, livrädd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0