Så regnade det lite till

I gårkväll tänkte jag att jag skulle skippa träningen i morse, jag var nog fortfarande i chock efter blixtnedslaget.. Fick reda på att blixten slagit ner i en kraftstation i town och slagit ut elen. Blixten slog även ner i ett hus på campus och fick ett träd att börja brinna. 

Men när jag vaknade i morse så fanns det inget annat än träning i huvudet så det fick det bli. Gymmet 07.30! På vägen dit duggade det bara lite vilket var skönt :) Jag & Sara körde ett arm & axelpass, jag känner redan av det i armarna! 
Bevis på att jag faktiskt var där ;)

När vi gymmat klart var vädret inte riktigt lika roligt... Det regnade som aldrig förr och varje trappa blev till en fors! Mina converse kan jag ju glömma... Tur att jag är på rätt ställe för att köpa nya :)
Det regnade visst lite..

Nu sitter vi med läxan i logistiken och försöker få ihop det men det går inge vidare.. Så det får bli en tupplur innan skolan börjar kl 16! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0