Spöregn och knallväder

Måndagarna i skolan är tuffa alltså.. Så galet mycket att stå i och så många lektioner. Men jag har klarat av denna måndagen också :) Det blir lite roligare nu när man börjar komma in i det och inte blandar ihop alla ämnen lika mycket längre. Fast jag fortfarande gör det..

Till lunch gjorde vi ett försök till att laga tacos, den smakade inte riktigt lika bra som den brukar men den gick ner! Eller ja, Sara lagade tacos när jag skypade. Jag har det bra!


Tacos som mest smakade smör?!

I eftermiddags hade vi Operations and Supply Chain Management och vi ska i grupp välja ut ett företag. Läraren väljer då att ge exempel på företag som man kanske inte borde välja -  och titta här..

Absolut Vodka är tydligen en "bad idea"... hahaha!

Påväg hem från skolan fick vi gå genom världens ösregn och åskdunder. Det är helt makalöst vad det regna och åska! Dyngsur hann jag bli på den korta lilla biten också. Jag hade ju visserligen tänkt duscha, men inte tusan med kläderna på! Fick höra värsta åsksmällen genom tiderna också, jag skrek och hoppade i fotöljen så rädd jag blev & jag och Sara bara stirra på varandra vettskrämda.

Blöt hund
 

Nu har jag, Elise, Nathalie och Denise varit på ett dansmöte. Denna dansklubben verkar bra mycket bättre än den vi var på möte med igår. Här dansar de för att de tycker att det är roligt & de verkar inte alls lika hårda med träningar och uppträdanden. Jag hoppas att jag kommer gilla det! :)
 


Kommentarer
Sofia

Hej sötis,
Jag hoppas också att du kommer att trivas med dansen.
Lite roligt att ni har samma schema varje vecka medan vi har olika schema varje dag. Så det är lite svårt att hålla koll på. Eller man kan inte om man inte har en almanacka.

Pusss

Svar: Det ska nog gå bra. Fast alla utom jag har danserfarenhet, jag kunde inte riktigt tillgodoräkna alla kvällar jag skakat rumpa när vi varit ute ;) haha! Ja det är nog tur att vi har det, annars hade det kaosat ännu mer. Jag är dock van vid att ha olika schema varje vecka men det hade inte fungerat med fem kurser igång samtidigt. Jag har köpt mig en almanacka nu, ska bara se till att använda den också - jag är så ovan vid det!
Puss min sockertopp!
Moa Isgran

2013-09-03 @ 13:02:39
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/
Sofia

Hej sötis,
Jag hoppas också att du kommer att trivas med dansen.
Lite roligt att ni har samma schema varje vecka medan vi har olika schema varje dag. Så det är lite svårt att hålla koll på. Eller man kan inte om man inte har en almanacka.

Pusss

2013-09-03 @ 13:02:40
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0