Strömavbrott är bajs

Igår hade vi då god middag! Sirloin steak med klyftpotatis, morötter och lök i ugnen. Sås också såklart! Sara gjorde en blomkålspuré som tillochmed jag tyckte var god, men då här inte finns något laktosfritt så fick jag hoppa den!

Gårdagens middag :)

 

När jag stod & diska efter middagen blinkade lyset till och poff så var det borta! Strömmen gick på nästan hela campus... Vi gjorde vad vi kunde för att försöka plugga ändå!

Mac är det bästa!
 

Det gick inte så värst bra, så vi gick till Flora istället & hade det mysigt i mörkret :) Lite halvläskigt när hela campus är utan ström! Idag så har vi inget varmvatten istället.. Konstigt ställe jag har flyttat till alltså! Nästan som hemma i skåne, haha!
 
Idag ringde klockan på tok för tidigt, men ska man upp så ska man! Jag hann skypa lite med David innnan det var gym kl 07.15 med Sara och Elise :) Idag körde vi mage & rygg (Y) Ser inte fram emot att skratta i morgon.. Jag gjorde ett nytt försök till bananpannkakor idag, det var bättre med lite mer ägg och mindre bananer. Så jag tog i ordentligt med 7 ägg och 2 bananer samt lite kokosflingor i! Det blev sååååå lyckat :D
 Bananpannakor med honung och frysta hallon!
 
Nu har vi just avklarat assignment #2 i kemin som ska vara klar tills på fredag. KÄNNS BRA NU! Weeeo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0