Tenta nummer 2 - check!

Tentan i Operation and Supply Chain Management gick bra, det känns så iallafall. Jag är himla glad att jag inte la ner mer energi och tid på den tentan. En tenta med 10 TRUE/FALSE frågor och 20 med 4 svarsalternativ. Så även om man är osäker så har man god chans att gissa rätt! Så annorlunda jämfört med hemma. Mitt fuskpapper använde jag knappt, det gick bra ändå.

Nu är det bara att börja hårdplugga på nästa tenta, i morgon är det kemi som gäller. Kl 19.00 har jag den tentan. Det är galet stressigt och jobbigt för förutom alla tentor så har vi massvis med andra saker i skolan. Jag fattar inte de som klarar av både skola, jobb och sport. En vanesak kanske! Fast det verkar som att amerikanarna inte studerar så värst hårt - de gör bara de nödvändiga sakerna och knappt det. Lite generalisering, men ni fattar! Jag är glad att jag har dessa töserna som vet precis hur de ska peppa mig och få mig att skratta så jag gråter. Men tro inte att jag har hemlängtan ;)


Finaste!
 
 


Kommentarer
Sofia

Det är ju du som får mig att fortsätta plugga till tentan när jag vill ge upp. Så jag borde tacka dig tusen om.
Jag är glad att det gick bra igår och det kommer att gå bra idag med! :) Man kan mer än vad man tror, :)
Pusss

Svar: Vi fixar det tillsammans <3PUSS
Moa Isgran

2013-09-26 @ 07:48:18
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/
Ida

Goa du! <3

2013-09-26 @ 09:27:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0