Tentavecka

Igår frös jag som en blöt liten katt när jag kom hem mitt på dagen. Jag hade på mig linne, sticketröja, tjocktröja och halsduk samtidigt som jag gömde mig under täcket och ändå fick jag inte upp värmen! Jag försökte tillochmed med en kopp te.. Inte konstigt att lgh är kall när man ställt in temperaturen på 19°!
Humöret är på topp ändå!

Idag har jag mest bara pluggat, fusklapparna till OM tentan börjar bli klart och jag har hunnit med ett projektmöte också! Idag är det kanonväder :) 

Det går inte att beskriva hur mycket jag trivs här!

Det har inte blivit något gym denna veckan vilket jag saknar! Tydligen så saknade de mig på gymmet också... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0