Nu, nu pustar jag ut!

Vilken fantastisk dag! Började med mumsfrukost, mina alldeles egna scones!
Frukost!


Följt av tre timmars projektarbete med gruppen för att sedan luncha med pojkarna och ha tre timmars föreläsning på det. Jag hann precis hem och köra en maskin tvätt innan jag gick till gymmet med telefonsällskap av Ida. Ett 30min pass spinning och 30min cx core på det! Hem och laga middag, omelett, samtidigt som jag skypa med mina favoriter Caspian och syster.
Maten ser nästan godare ut på nya porslinet! Det andra porslinet vill man ju nästan äta upp ;)


Mat i magen, dags för dusch och sen kom Tobias och har varit här tills nästan nu. Klockan är närmare tolv.. Vi har arbetat med problemformuleringen för vårt arbete. Och än är den inte klar... Nu säger jag godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0