Som ett nytt sovrum!

Igår började jag dagen med gymmet och sedan städade jag hela mitt rum, men den röran har ni ju redan fått se! Fint blev det kan ni tro :) Jag passade på att möblera om när jag ändå var i farten. Jag har inte trivts i mitt rum, det har känts som att alla överblivna möbler bara har hamnat här. Men nu, nu är jag nöjd! Jag passade på att möblera om igår för idag ska vi nämligen till IKEA :D Det ska bli så roligt!!! Jag hade tänkt mig att jag skulle köpa lite nya möbler och så, men det ser inte ut som att jag behöver det nu, kan inte bli bättre!


Hyllorna i hörnan är nya. Jag tänkte sätta upp belysning runt spegel så den blir som en bra sminkspegel. Sen ska förhoppningsvis lite tavlor komma upp på väggen.



Andra sidan av sängen. Korten ska sättas in i ramar och sen upp på väggen!



Och min fina Clarksont-shirt!



En sånhär på var sida av spegeln tänker jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0