Äntligen är den tillbaka!

Nu har jag äntligen hittat min klocka som varit borta i nästan två månader! Började bli säker på att den var borta för gott och jag hade tillochmed börjat titta på ny, men då jag inte hittat någon jag ville ha som inte var samma så gav jag upp.
Inte helt oväntat så hittades klockan där allt gömmer sig!

Igår jobbade jag och bara några minuter innan jag skulle gå hem så kom Tobias in och handla. Det slutade med att jag blev bjuden på middag!
Tobias paradrätt - vegetarisk lasagne!
Jag kom just hem en snabbis från skolan, och inte mindre än två paket hade jag fått! Ett från tomtarna i skåne..

2kg av mammas ljuvligt goda hemmagjorda julkola! Kommer behöva hjälp med att äta upp dessa innan jul alltså ;)



Det andra paketet vart från Ivy Revel!
 Lite smålyxigt sådär!
 
Och innehöll inget mindre än klänningen jag ska ha på Nyår! Så inte allt för många julkolor kommer det få plats...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0