Det är jag & biffen denna veckan

Denna veckan ska jag försöka klara mig på maten jag har i kylen & frysen, de 600kr för balen hade jag inte med i budgeten. Men jag klagar inte, speciellt inte när jag fyllt frysen med bland annat lövbiff & ryggbiff, hihi! Så igår blev det oväntat nog pommes & lövbiff med whiskeysås till middag. PÅ EN MÅNDAG?! Åhja, på en måndag ;) kanske tillochmed på en tisdag.... Omnom! Lever studentlivet, eller vad man nu brukar säga, haha... De där nudlarna är helt enkelt inte riktigt min grej! Än iallafall - det kanske blir nudlar på fredag bara för det ^^,
Pommesen hade lärt sig simma, värre vare med lövbiffen som bokstavligt talas dränktes i sås. 



Ja men varför inte få för sig att bara fastna i låset sådär Mr. Nyckel... Men var du verkligen tvungen att välja just sophusets dörr?! Lite fason får det väl vara ändå...


Igår testgjorde jag min frisyr som jag funderade på att ha på lördag! Det tog mig baaaaaara två timmar att få till det & då var den ändå inte heeelt klar. Så ja, jag kan ju bara hoppas att det går snabbare nu när jag vet hur jag ska göra. Och att inga nycklar får för sig att fastna i dumma dörrar, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0