Härliga Mekan

Jag är inte riktigt klar än, men här har ni iallafall en början på pysslet som jag hade för mig häromdagen :) Jag som har så dåliga geografiska kunskaper har inte riktigt hittat alla ställen än, men jag är en bra bit på vägen!
Första plutten blev givetvis Miami! Lite svårt för er att se pluttisarna men de glimmar fint i verkligheten! Äntligen har jag fått till tavlan som jag velat ha i hur många år som helst :)


Jag fick just samtal av den härligaste farmorn i hela världen, nämligen Annas farmor. Hon ville önska en glad alla-hjärtans-dag och prata lite om gårdagens match såklart :) Och när jag väl masade mig upp ur sängen efter min härliga sovmorgon så stod frukosten serverad! Alla <3 dag som singel kan då inte börja bättre :)

Blodapelsin, havregrynsgröt och äppelmos!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0