It might seem crazy, what I'm about to say!

Alltså jag hitta den sjukaste videon nånsin, men jag kan inte lyckas lägga upp den här! Jag hade powernappat - eller ja, nu kan jag väl vara ärlig. Jag tänkte powernappa i sisådär 30min, men vakna av någon konstig anledning upp några timmar senare. MEN , då på världens knäppaste, galnaste och gladaste humör! Så ser jag den här dumma videon på nått fult djur som egentligen är fyrbent men av nån anledning bara har fått med två ben på videon. Åhååå, nu lyckades jag få hit videon! Så har jag pratat värsta bra om den och så är den supertråkig egentligen. Trött Moa-syndrom kanske, haha!
 Ja, 21 sek står ni nog ut. Jag gråter av skratt! Ljudet får ni nog höja - det blev sämst!
 
 
 Och eftersom jag fryser konstant nuförtiden och filtarna inte räcker till ger jag min Harvardtröja ett försök!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0