KÄNDISMÖTE, hehe

På flygplatsen träffade jag ingen mindre än OS-stjärnan, hockeylegenden, kusinen - ja you name it - men hon heter Anna! Hon var uppe med Brynesdamerna och spelade hockey i Piteå igår, men jag hann allt haffa henne på flygplatsen i Luleå innan hon for söderut! Och det är jag såååååå glad för! Även om det inte var många minuter vi hann prata så hann vi prata om allt mellan himmel och jord, denna underbara Anna!
Ja varför ses på hemmaplan när man kan ses i USA och i Luleå? ;)
 
 
Och även om jag fick gå upp innan sju i morse så har då humöret varit på TOPP hela dagen. Jag sprudlar av glädje och jag dansar verkligen runt i lägenheten så glad som jag är! Jag är riktigt taggad inför ikväll, känner på mig att det kommer bli toppenkul. 
 'Cause I'm so happy, grab along if you feel like happiness is the truth!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0