Oh Happy Days

Idag började jag med värsta disciplinen! Jag gick upp halv åtta, åt gröt med David och började sen plugga matte när han gick till skolan. Ja inte kan jag ligga på latsidan hur länge som helst! Jag gjorde upp ett matteschema som fyllde hela förmiddagen med matte, det sprack ganska så rejält kan jag ju säga - haha! Fick nämligen gladaste nyheten att Sara ska gå på balen på lördag, det vart ju lite oklart där ett tag. Plus att jag har blivit bjuden på fördrink innan balens fördrink. Så det blev andra bullar för nu har jag & Sara just ätit lyxlunch! Sallad med allt gott vi kunde komma på att ha till :)
Idag serveras den på sne ;) 

Och nu ska vi ta bussen till stan, har lite saker som måste köpas och fixas inför lördag! Wiiiii! Idag är jag så glad att jag har dansat runt i hela lägenheten, tur jag har varit hemma själv ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0