Jag ska bli isprinsessan Isgran

Nu sitter jag i bilen påväg för att äntligen få träffa Alex, hämta honom, och sedan köra söderut mot Malmö så jag kan hoppa på flyget norrut mot Stockholm där vi möter upp David innan det bär av mot slutdestinationen Luleå! 
Nu är jag påväg än en gång! Destinationen är inte riktigt lika spännande denna gång...


Jag hoppas att jag kommer överleva, fast det känns tveksamt! Farfar ringde i morse och undrade om jag ändå inte kunde stanna hemma ett par dagar till då han hade hört på nyheterna att det hade varit förbaskat kallt i Luleå inatt. Ja jag kan ju säga att långkalsongerna är på!!!

Endast -41,2°C i Luleå enligt Aftonbladet...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0