Lite extra från Gosau!

Nu har jag fått tag i lite fler bilder från Klaus kamera och vår resa till Gosau!


Första dagen stannade vi vid en sjö som skulle vara väldigt vacker, ja om det hade varit något vatten i den så hade den nog kunnat vara fin. Haha!

 
 

Som ni er så var där inte så speciellt mycket vatten..



Men vi var glada ändå, trots massa regn & dåligt väder!



När vi hade checkat in så lagade vi mat. Till förrätt åt vi ABC-soppa, riktigt god!



Jag hittade inte bokstäverna jag ville ha i min soppa..



Men till slut fick jag ihop Moa Isgran på min tallrik!

 

Denise letar för fullt efter rätt bokstäver!

 

Köket i den lilla lägenheten!


 

Första kvällen var det jag som fixade egengjorda svenska köttbullar till alla :)




Det gick hem hos folket!

Här kommer lite fler bilder från första kvällen när vi kollade på den Österrikiska traditionssaken.












 
 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0