Lite extra från Gosau!

Fina skidbilder kan man väl aldrig få nog av så här är lite bilder som de andra tog medans vi åkte!


Finaste sidan av Österrike



Jag, Vicky och Klaus



Det var riktigt häftigt på morgonen, när dimman täckte byarna! Ser spöklikt ut :)



Denise, jag och Klaus



Ett försök till gruppbild!

 

Tjejerna som susade ner som tusan i backarna! Har aldrig kört så snabbt i hela mitt liv. Jag var galen andra dagen, snabb som blixten - på riktigt!



Gruppbild där man ser den coola dimman i bakgrunden



Panoramavy med mig, Denise och Klaus!



Vi lyckades lyfta upp Denise på en stubbe, se så glad hon blev!



Såhääääär mycket gillar vi skidåkning i österrikes backar!



Vicky, jag och Denise!



Oooeooo flygpla!



Rara Vicky och jag!



Såhär galna är vi egentligen...
 
 
Här är en bild på en såndär grej som de hade på huvudet första kvällen vi kom. Den där traditionen som de hade för sig. Gigantiska saker med ljus i som de bar runt på. En kobjällra hade de knuten runt midjan så den hängde på rumpan och klingade. Som om att det inte räcker med ett klockspel, och inte ska de då vara där bak! Jag undrar då om storleken på bjällran hade betydelse - vissa vart gigantiska ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0