Busy doing all at once

I söndags var jag...
Så jag promenerade över till Linus, Victor och Anton för att umgås det sista innan hemfärd! Tobias och Alex kom förbi för att kramas hejdå också!



Jag åkte i världens minsta propellerplan från Sthlm till Ronneby!


Jag hann hem, säga hej och äta lite hembakt rabarberpaj innan jag somnade och sov som en stock. Många timmars sömn blev det inte då jag fick jobba 7-18! Så härligt att få jobba och jag må då säga att jag är stolt som klarade 11h jobb efter att ha kommit hem så sent :) vill man så kan man!

Nu i sommar är jag tillbaka på Ica Supermarket i Osby!



Fick med pappa ut på en cykeltur efter middagen, och fler turer ska det förhoppningsvis bli!


En sneak peak på min nya älskling!



Och nu sitter jag på en buss påväg till Tyskland! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0