Jajjemän

Igår på jobbet så kom det in ett gäng tjejer som jag gissar hade möhippa! Bruden hade fått i uppdrag att hitta två killar som skulle bryta arm med varandra i butiken. André & Ted stod lägligt till och fick upp till bevis! Ja publik fick de också :)

Frysdisken fick agera bänk!



Kom hem och hittade denna lilla rackaren på gården, den vände huvudet mot mig precis som "vad tror du att du håller på med? Har du aldrig sett en fladdermus förut eller?!" 



På kvällen var vi bortbjudna till grannarna där det serverades grillat! Precis lika mumsigt som det ser ut :)

Idag sov jag ut, lyckades dock inte sova längre än till 10. Jag hjälpte till att måla husgrunden innan jag la mig på baksidan för att sola. Precis när jag lagt mig ner så går solen i moln, så himla typiskt! Så jag bäddade ner mig i sängen och sov ett bra tag istället. Så galet trött efter en intensiv arbetsvecka. Jag lovade mamma och pappa att jag skulle stå för middagen ikväll så i förmiddags förberedde jag min rödlöksröra.

Cream cheese, majo, crème fraiche, kryddor och rödlök är en mumsig kombo!


Till middag serverade jag alltså kycklingfilé fylld med mozarella och soltorkade tomater, ugnsrostade potatisar och körsbärstomater, sallad och rödlöksröra. Ja, jag får väl erkänna att både mamma och pappa var imponerade!
 
 

Nu äre hopp i säng som gäller, jobb från 9 - sent i morgon. Jobb varje dag nästa vecka är det som gäller. Jag ska bli mästare på spelavdelningen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0