Så härliga nyheter!

Igår jobbade jag först 9-14.00 och hann hem för att sola en stund innan jag for iväg till jobbet igen för sommarjobbsmöte!

Påväg till sommarjobbsmöte i min nya pikéklänning från Ralph Lauren!

Idag ringde klockan tidigt och jag var på jobbet vid 07. Jag spenderade förmiddagen med att göra webbaserade utbildningar inför mitt arbete i spelet och atgn. 

Så numera är jag en certifierad spelsäljare, toppenbra!


Jag slutade tidigare än väntat, en utbildning fixar jag ju i ett naffs - haha ;) Jag körde hem för att sedan ha följe med mamma till bästa morfar som bjöd på lunch, och inte vilken lunch som helst utan en "välkommen hem Moa"-lunch. Godaste lunchen jag ätit på huuuuuur länge som helst. Köttet var så ljuvligt, ja det vattnas i munnen bara jag tänker på det nu!

Ganska oscharmig bild, men alltså vad gott! Hängmörat oxkött är underskattat.


Jag fick ett toppenbra telefonsamtal idag! Från Luleå, det var personalansvarige på Ica Porsön som ringde och undrade om jag skulle studera i Luleå till hösten också och visst ska jag det. Så han undrade om jag var intresserad utav extrajobb. Extrajobb är extramaterial på CVt och extra klirr i kassan så det är klart att jag vill ha ett extrajobb! Inte var dag man får så toppenbra erbjudanden! Så jag fick minsann schema direkt :)
Riktigt nöjd och glad! Wohoo! Spenderade eftermiddagen i solen, så nice. Måste måste måste få lite bränna innan midsommarafton alltså :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0