Vi ses på ICA, alla dar i veckan!

Veckan har minsann spenderats på Ica, varenda dag har jag jobbat och det är minsann riktigt roligt! Körigt och mycket att göra, men vad gör väl det - hellre så än att det inte finns något att göra :) Som tur är så händer det aldrig i butiken!

Här är min morgonkompanjon, vi hälsar var morgon! Hoppas vi kan hålla avståndet bara..

 

I onsdags hade vi morfar på lunch, jag lagade Ullas morotssoppa och den var uppskattad! Första gången mamma fick smaka den med. Lätt mitt bästa studentmat-tips!



I fredags var jag & klippte mig på morgonen och tog en promenad till gymmet och köpte mig ett gymkort. Nu är det på tiden att jag kommer igång igen. Jag fungerar inte utan träning och så är det bara. Så glad att jag nu har ett gymkort och det ska minsann användas väl! Trogen arbetare som jag är så gick jag till jobbet 1,5h tidigare än jag hade arbetstid. Duktig Moa!



I fredags väntade detta när jag kom hem från jobbet på kvällen, först räkbaguette sedan ostbricka med utsökt goda ostar. Jag har verkligen fastnat för ost alltså! MASSA OSTKVÄLLAR I HÖST, OKEJ?


Igår fick jag sällskap av Sandra till gymmet efter jobbet, direkt från jobbet kl 18 till gymmet! Väl där körde vi ett switching-pass och avslutade med ben och vad-mördar-övningen. (Behöver jag säga att Sandra såg rolig ut när hon gick idag? ;)) Sedan körde vi hem till henne där hon bjöd på en utsökt middag med vin!

Kycklingröra i tortillabröd, riktigt gott! 


 Till efterrätt hade hon gjort den godaste kladdkakan jag någonsin ätit. Inte magens favorit men det fick den stå ut med! Bilden är verkligen inte rättvis alltså..
 

Sov hos Sandra, så jag hade minsann nära till jobbet i morse! Jobb 9-15 sen körde vi ett rygg- och bicepspass på gymmet! I morgon ska vi dit igen, jag ska bara jobba lite först ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0