En resa är påbörjad

Idag har den nya läsperioden, den sista för tredje året på min civilingenjörsutbildning, påbörjats! Denna läsperioden läser vi en kurs som heter Integrationsprojekt, företagsekonomi, logistik och kvalitet. Så idag har vi påbörjat en resa, som föreläsaren sa när vi började 8.15 i morse. Kursen består av ett gigantiskt projekt där vi arbetar i grupp om fem personer. Plus att kursen är värd 15hp, alltså dubbelt så stor som alla kurser jag läst tidigare. Jag har valt att arbeta i en grupp med bara nya människor som jag inte har arbetat med förut och jag ser fram emot det! Dels för att utvecklas som person men även för att lära känna nya människor. Så idag har vi haft vårt första gruppmöte och jag kan inte säga annat än att det här kommer bli bra!
Jag berättar mer om vårt uppdrag senare. Dagen är fullspäckad med föreläsningar och företagsmöten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0