Going south

I torsdags fick jag finbesök, Amanda vågade sig ut i skogen för att hälsa på mig! Då hon fyllde år för ett kort tag sen så passade jag på att fira henne lite nu.

Födelsedagsbarnets paketöppning!

Vi hade det hur mysigt som helst och började prata massa gamla minnen. Ja kära jissenam vilka tokigheter vi har haft för oss. Och fler ska det bli, det är redan bestämt!

När denna bilden togs var vi nog som galnast, men vilken helg det var!
 



Igår hoppade jag på tåget söderut, åt fel håll kan tyckas men jag håller mig i de södra trakterna ett litet tag till :) Nästa anhalt vart Lund!

På stationen i Osby

 
Sofia mötte upp mig på stationen och vi tog bussen till HSC i Lund där hon pluggar, och satte oss i biblioteket för att plugga.
Till lunch åt vi Subway och jag låtsades att jag var tillbaka i USA för en stund.
 
 MUMS
 
 
Omnom
 
 
Innan vi begav oss hemåt handlade vi inför kvällens middag. Då vi hade tusentals saker att fira så passade vi på att lyxa till det en aning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0