Inflyttningsfest i Loungen

Igår morse vart det en konstig känsla som infann sig när jag vaknade! Att kunna titta på klockan och bara vända sig om i sängen och somna om utan att känna världens stess och press! Så jag låg kvar i sängen ett bra tag bara för att jag kunde innan jag hade kommit på hur många saker som helst som jag borde göra medans jag hade lite tid över. Jag började med att baka scones :)

Det blev nog de finaste sconesen jag bakat! Jag kan inte riktigt fatta att jag var hemma för bara en vecka sen, jag skulle kunna åka hem igen - på direkten!



Sen passade jag på att göra naglarna festfina!

 

Fortsatte på tavla nummer 2!



Mot kvällen kom Emma och Sara och vi lagade trerätters dagen till ära! Till förrätt åt vi kantarell och halloumibruschetta, varmrätten bestod av hasselbackspotatis och lövbiffsrullader som var fyllda med en kräm gjord på vitlök,creme fraîche, lök, smörstekta champinjoner m.m. och efterrätten var gino! Behöver jag säga hur gott det var? ;)



Sara och jag förberedda inför kvällens inflyttningsfest



Dags att inviga Loungen på riktigt hos Victor och Linus!



Johan, jag och Linus


Alex och jag i vardagsrummet, jag vart ett riktigt ljushuvud!


Sååå härliga och underbara människor! Igår var verkligen en kanonbra kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0