Mys-katt

Jag promenerade över till våra härliga grannar Ulla & Torbjörn när jag kom hem från Lund. De är nere i sitt sommarhus nu och då vi ses allt för sällan så var det trevligt att få prata lite :) Deras katt Simon var hur mysig och kelen som helst, så jag passade på att få mysa lite!
 
Gosiga Simon!
 
 

På kvällen tyckte jag att jag likagärna kunde göra morfar sällskap istället för att sitta hemma själv och plugga, så det gjorde jag minsann också. Lite kvällsmat gjorde jag också till oss :) 
Finn ett fel ;)


Kommentarer
Amanda

INGET KÖTT!!!!! fast det kan också va julmusten.. ;)

Svar: Neeee, jag vart tokigt lat! Jag hade tillochmed ett paket bacon med mig, men det kom aldrig längre än kylen. Det stekte ju inte sig själv lixom ;)
Moa Isgran

2014-03-24 @ 14:37:30
Ida

haha min första tanke med! Var tusan är baconen?

Svar: Ja jo alltså grejen var ju den att jag hade med mig en hel paket bacon. Men så luktar det ju så förskräckligt och så vart jag kanske lite lat och trötter med, haha! Så ja - helt klart saknades det bacon! Och krutonger...
Moa Isgran

2014-03-24 @ 18:03:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0