Nationsfest i Lund

Efter plugget i fredags så gick jag, Sofia och Kristoffer till gymmet som de brukar gå till. Ett helt underbart gym, gigantiskt men det hade ändå en slags "myskänsla" plus att det var superfräscht! Ingen risk att man skulle behöva köa till sakerna trots att där var mycket folk.


Vi körde ett stenhårt benpass! 



Jag visade några av mina övningar, så körde vi några av Sofias!



Ser så busenkelt ut, men detta kan nog vara en av mina värsta hat-kärleks-övningar!

Jag fick dem att köra vad-övningen som jag lärt mig av Emma och Sara. Den kallades snabbt för döds-övningen!

Sen gick vi hem, duscha, fixa till oss, laga mat och skåla med bubbel!



Sofia och jag hemma hos henne i Lund!



Vi kan vara söta...



..vi kan vara 14 bast..



..och vi kan vara rätt lojja.. haha!



Vi lagade pepparbiff med pommes och sås!
 

Sofia hade fixat gästleg till mig så vi gick ut senare på kvällen, vi var i valet & kvalet om vi skulle välja hallands nation eller helsingkronas nation. Det slutade med att vi hade en galet bra, rolig och lyckad kväll på helsingkronas nation! Vi bara dansa och dansa hela natten! Halv fyra kom vi hem... Lagom trötta :) Det var så bra det bara skulle kunna bli!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0