Nu ökar vi tempot!

Nu är det verkligen bara bara bara plugg plugg plugg som gäller! Jag har ett par veckor på mig innan det är dags för den första tentan och jag har nog aldrig känt mig så oförberedd. Så nu kan ni tro att jag pluggar järnet för att få in allt i mitt lilla huvud. Som om att det inte var fullt med massa skräp redan ;) Eller så
Är det väl dags att byta ut skräpet mot lite relevant information. Jag fick äntligen tag på boken i Organisationskursen, Integrerad Organisationslära, och ja det är första gången jag har sagt att kurslitteraturen faktiskt är intressant och känns relevant. Så jag har väl hunnit läsa 100 sidor i den nu, och bara 298 kvar då! JIPPI!
Nu ska jag sammanfatta de fyra kapitel jag läst och försöka få ihop det med föreläsnkngsmaterialet samt en sammanfattning som ligger ute på tentaplugg.nu :) Jag ser faktiskt fram emot det! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0