Serveras på silverfat - jatack!

Idag vaknade jag lite över sex av att solen sken in genom persiennerna. Ja, visserligen var det på tok för tidigt men vilket härligt sätt att bil väckt på! Jag slapp stressa och hann plugga lite till innan det var dags för tenta.

Min utomordenligt goda frukost serverades på den supersnygga silverbrickan som jag ärvt av farmor & farfar. Och inte skulle jag väl någonsin kunna drömma om att lilla jag skulle få för mig att äta TVÅ mackor till frukost. Måste vara för att man får äta dubbelt så mycket korv då ;)


Tentan gick åt pipsvängen. Men vad gör väl det! Så nu siktar jag in mig på nästa tenta och ska då bannemej se till att den ska gå bra :) Inte för att jag någonsin har tvekat på den, men ändå!
Nu lite fika innan spinningpasset som Sara har lurat med mig på. Hör ni inte mer av mig här så förstår ni nog att jag inte reda av att!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0