Ett moment mindre

Nu är slutredovisningen klar och vi har presenterat vårt arbete för företaget som vi arbetat med, Vittjärvshus i Boden AB. David filmade när jag och Tobias presenterade, men vet i tusan om jag vågar titta på filmen! Min röst löste vi med mikrofon så jag fick kraxa lite högre!


Nu latar jag mig lite och njuter i solen innan jag ska gå in & sätta mig att plugga. Har en del kvar att skriva på det andra projektet..... Wääääh! Men vädret är underbart, undra vilken röd nyans jag fixat idag under min lunch i solen ;) ikväll är det "på-återseende-kväll" då Saris åker hem i morgon. Absolut ingen "hejdå-kväll" iallafall! Så det ska bli mys med mina favoriter. Kubbspelet som inhandlades igår ska invigas och lite grillning på det!

Såååååå skönt!


Mitt bus jag hitta på igår är inte helt klart än, hantverkarTobias kommer en sväng till! Sen så, då bannemej. Varför leva som en student lixom?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0