Filmjölksbröd

Igår tog jag ytterligare ett steg i rätt riktning, och käkade fisk till middag! Jag somnade i soffan, utan att ens märka det själv hos Emma och när jag vaknar till är middagen i princip färdig. Så dålig stil av mig! Tänka sig att det var riktigt gott med firre! Körde med paneringen som blev över från kycklingen, fast en spicead variant :) Persilja i potatismosen är garanterat något jag ska köra med :)


Japp det stämmer, jag åt fisk till middag! Kvällen avslutades hos David med film.




Till frukost idag åt vi inget mindre än räkmackor med avocadoröra. Lyxigt och gott!





Jag har äntligen bakat brödet som jag velat baka så länge! Inte nådigt med ingredienser som skulle vara i!



Det blev lika bra som jag ville att det skulle bli. Nu är några frukostar fixade framöver :)




Till middag lagade SamboSaras mamma fisk till dem men hon var så rar och gjorde skinkschnitzel till mig. Med sötpotatismos, sparris och savoykål! GOTT! Tusan vad matigt det blivit på sista tiden alltså...


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0