Valpmys!

Ojoj, nu har jag massor att ta igen! Dels har jag hunnit vara utan mobil - så mina vanliga inlägg från mobilen har fallit bort... Hade problem med att den dog nästan direkt, batteriet höll i max tre-fyra timmar. Så jag gick till Telia där mobilen är köpt men de kunde inte hjälpa mig. Garantin hade gått ut och det täcktes inte av försäkringen som kostar 99kr/månad... Så för att de skulle fixa så hade jag fått betala 2800Kr. Men hade däremot skärmen varit spräckt så hade 750Kr räckt för att det hare täckts av försäkringen och jag hade då fått en ny telefon. Gissa om jag vart sugen på att spräcka skärmen! Men de gav mig tipset att gå till Grafit som är en iPhone-återförsäljare i stan och se om de kunde hjälpa mig. Det kunde de minsann! De gjorde snabbt & lätt ett test för att kontrollera min mobil och insåg då att batteriet var helt förbrukat. På bara några timmar hade de hjälpt mig att byta batteriet. Jag vet då var jag ska gå när jag ska köpa nästa Apple-produkt iallafall!
 
 
Jenny vart hundvakt åt Johanna & Simons underbara lilla valp så jag och Emma promenerade bort för att mysa och busa med Astlan. Så galet söt och busig!




 
 
 
 
På kvällen hade jag Emma, Alex och Carl över på middag. Jag fick så många middagar lagade åt mig under min tenta-p så jag tyckte minsann att det var dags för mig att bjuda tillbaka! Det blev ryggbiff med potatisgratäng och whiskysås! 
Hur gott som helst! Nu fick pojkarna äntligen smaka den omtalade såsen, och den fick godkänt! ALLT tog slut, hur bra som helst :D
 
 
 
 Emma & jag lagade maten så de var snälla & fixa disken! Tråkigaste göran ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0