Fredag

Hösten har kommit till Luleå, så vackert! Dock inte i närheten av så fint som i Potsdam! 



Vissa vill dock att det ska bli vinter! Sånthär ser man minsann bara på campus i Luleå, det är en sak som är säker! 


Idag åt vi lyxlunch i stan på Waldorff, asiatisk buffé! Mums!
Emma, Sara, Pontus, Carl, David, Tobias, Anders och jag!


Jag fick med mig Tobias en sväng på stan efteråt, hade en lång lista på saker som jag behövde hemma. Så nu har det påbörjats med lite förändringar hemma! Kommer bli så fint och ni får se när det är klart! Lagade halloumiburgare med Sara och Tobias hos oss, gott som tusan!
Mysdukat!


SamboSara skulle ut ikväll & jag fick leka frisör! 







Kommentarer
Sofia

Vilken fin bild på dig! :)
Jag älskar dessa fina höstdagar! :D

Svar: Tack Sofia! Nja, här är det mest mörkt & tråkigt faktiskt :(
Moa Isgran

2014-10-04 @ 13:54:45
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se
Frasspr

Så galet fin frisyr alltså. Kan inte släppa den :)

Svar: Åhåå, tack :) Jag är aningen putt för att jag aldrig kommer kunna göra en sån på mig själv :((((
Moa Isgran

2014-10-05 @ 00:04:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0