Mr. Math & jag, vi har det så bra!

Lite sovmorgon fick jag allt, om än att det inte alls var mycket! Vaknade av väsen som vanligt. Igår blev det filmkväll hos David med Emma och massa pojkar, såg världens sämsta film för andra gången. Woop woop! Nu har jag suttit med Mr. Matte ett par timmar och det går som en dans. Bäst av allt är att jag har både Gabriella och Sara bredvid mig så så fort jag stöter på problem eller har någon fråga så har jag experthjälp till hands. Tusenbra! Första gången det faktiskt känns bra inför den här tentan OCH jag har hela 10drg kvar på mig att plugga :D

Plugg-mode is on! Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig i ordning innan jag ska in till stan med David & Emma. Ska se om jag kan hitta en varmare höstjacka. Har en kall och en supervarm - något däremellan behöver jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0