Så gick det utför!

Idag vart jag minsann tidseffektiv på morgonen, hann göra mig klar och allt i tid - ja tillochmed så att jag låg före schemat. Sen hände det som händer varenda gång jag lyckas ha lite mer tid än planerat - klockan bara exploderar och springer iväg så PAFF blir det stressigt ändå. Men jag hann äta goefrukost med avocadomacka och te iallafall.
Te i min Farmorskopp som jag fick i 20års-present. Absoluta favoriten!

 

Jag har infört något nytt i mitt liv nu, något som jag aldrig har gjort innan. Jag ska börja äta mellanmål! Detta i hopp om att jag kommer bli piggare och orka mer. Idag blev förmiddagsmellanmålet en smoothie med hallon, havredryck och havregryn. Så himla smidigt att bara mixa i C3 Mix&Go, ja mixa och ta med sig!
 Sitter på hyllan nu och ska läsa igenom caset vi ska lösa supernoggrant samt markera allt viktigt så jag är bra förberedd tills i morgon då vi ska kötta hela dagen & verkligen bli klara!



Ikväll står det mys på schemat. Det behöver jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0