Sängen & jag

Vaknade i morse av något mindre trevligt, försökte somna om men det var i princip omöjligt. När jag väl lyckats och vaknar igen har jag världens migrän. Bestämde mig ganska snabbt för att jag skulle hålla mig till sängen resten av dagen. Så har det blivit också. Har försökt läsa lite till hemtentan, men det var lättare sagt än gjort. Nu har jag lyckats få i mig lite ris, och en kopp te. Klockan är 16 och illamåendet är bestående, likaså huvudvärken och blixtrarna bak ögonen. Ljuskänsligheten har släppt lite, vilket är ett bra tecken. Första gången som min migränmedicin inte fungerar. Hemskt. Nu har jag just lyckats ta en dusch, har ett möte jag måste gå på kl 18. Middag ingår, får se hur mycket av den jag lyckas få i mig. Efter det lär jag gå raka vägen i sängs!

Frukost & middag, bättre än inget tänker jag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0