Har just gjort det galnaste någonsin!

Igår tog jag minsann sovmorgon! Vaknade inte förens 12.30, så längsta sovmorgonen på huuuur länge som helst. Kan kanske bero på att jag inte gick och la mig förens vid 04.30, haha! 

Jag vaknade med ett ryck, kollade mitt schema som tydligen vart ganska så väldigt tomt nästa vecka. Ledig onsdag - måndag. Som alltid så kolla jag flygbiljetter, kollade lite till Stockholm och råkade kolla till New York också............ 
Här letar jag boende med Emma!


Hörde genast av mig till Sara & Emma när jag hittade galet billiga biljetter OCH DE VILLE FÖLJA MED! Helt sjukt, och ja nu är resan bokad. KAN INTE FATTA ATT JAG ÅKER TILL NYC PÅ ONSDAG. Om TVÅ dagar är jag alltså på rätt ställe, i mitt absoluta favoritland, i staden som aldrig sover, i staden som alla pratar om. Äntligen ska jag få besöka den! Att jag bodde i New York State i fyra månader för exakt ett år sen och aldrig besökte NYC vart tillräckligt tokigt det! Bäst av allt är att vi även kommer få träffa några av de underbaringar som jag pluggade ihop med i USA för exakt ett år sen! Behöver jag säga att jag dansar en lyckodans på moln? 

Busigaste jag någonsin gjort! 


Ja jag jobbade ju 16-20 så jag hann inte ens boka några biljetter innan jag for till jobbet. Jag hade väl hunnit jobba någon timme när Emma och Sara kom in i butiken, såg riktigt luriga ut och när jag titta på dem så nickar de båda två med gigantiska leenden! De bokade med andra ord redan när jag var på jobbet. Kommer bli hur bra som helst!!!

Bästa SamboSara hade förberett middag när jag kom hem så vi hjälptes åt att fixa det sista! Lövbiff med kantarellsås och mumsiga potatisräfflor! 

 


Kommentarer
halvani.com

Superb post but I was wanting to know if you could write a litte more on this subject?
I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more.

Bless you!

2017-05-05 @ 04:09:51
URL: http://halvani.com/bronze-sculpture/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0