Jag och mina listor!

Har haft en föreläsning i företagsstrategin idag, gruppen som höll i föreläsningen gjorde ett bra jobb! Känner pressen på oss nu, det är snart dags för min grupp att hålla i en föreläsning. Jag och Tobias har styrt ihop en början till presentation och om inte annat så är den snygg att titta på.
 
Nu är jag hemma en sväng, innan det är dags för det första lunchmötet med hela arbetsmarknadsutskottet. De två nya ska alltså få vara med på sitt första lunchmöte!
 
 
Har en lång lista, precis som jag har alla dagar nuförtiden, på vad som ska göras och hinnas med idag. Jag har hunnit mejla x antal företag angående event och marknadsföring och även fakturerat för detta å i-sektionens vägnar. Kan ju inte säga annat än att jag gillar posten jag har blivit tilldelad som ordförande för ARB. 
Klar med faktureringarna!
 
 
Nu ska jag skriva klart mitt argumenterande tal som jag ska hålla i morgon. Ska bli filmad och sen få utvärdera efter det. Inte alls motiverad just nu. Men det måste bli klart tills i em då jag först ska träna med Lindgrens sen öva tal med Sara!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0