Nu har det börjat!

Dagens första mål mat, frukost, bestod av gröt med mandlar och bär. Det första jag gjorde när jag vaknade var att dricka ett glas varmt vatten med pressad citron i. Ja, jag är fortfarande mätt så att jag håller på & storkna! Äter ju mer än vanligt nu för tusan :)
Kan ju säga att nästa gång så blir det bara hallon på gröten, aningen godare än bärmixen!


Snart ska jag gå till Sara där vi ska öva på våra tal som vi ska hålla i eftermiddag. Ska hålla ett tal på 10 minuter, där ämnet är fritt. Jag har valt att prata om volontärarbetet jag och Sandra gjorde i Thailand på gymnasiet. Sara ska prata om källsortering :)
Har för första gången gjort en Keynote, jag är nöjd med mitt resultat men får se vad som tycks! :)


Har lunchmöte med styrelsen idag och i eftermiddag ska jag träffa två från ARB-utskottet & vi ska planera lite inför tjejkvällen!
 


Kommentarer
Frasspr

Gröten såg fantastiskt god ut! Kan man få receptet tack? :)

Svar: Hahaha, lite småkul att den bara består av fiberhavregryn ägg och vatten ;) 1dl gryn, ett ägg och 2 dl vatten - koka på spisen :)
Pusssss
Moa Isgran

2014-09-17 @ 21:48:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0