Resfeber?

Om jag har resfeber, ja värre än någonsin! Kanske inte riktigt i klass med den jag hade för ett år sen då jag flyttade till New York State, men ändå. Trodde väl att nu när det blev så galet impulsivt att jag inte skulle hinna med att få någon resfeber - men den är värre än den brukar. Bokade resan i söndags och åker i morgon - alltså tre dagar senare. Jag älskar livet minsann! Såååå himla glad att jag fått med mig de bästa brudarna också. Kommer bli helt awesome! Vi har planerat varenda dag :D Såhär kommer vår vistelse i NYC se ut;

Onsdag
  • Anländer till NYC, ut & äta något mumsigt & andas in storstadsluften
 
Torsdag
  • Frihetsgudinnan, ta en båttur för att få se henne
  • Cykla runt i Central Park
  • Madame Tussaud's
Fredag
  • Ground Zero
  • Brooklyn Bridge
  • Top of the Rock
 
Saturday
  • Woodbury Outlet
 
Sunday
  • Fifth Avenue
  • Flatiron Building
  • Times Square
 
Har jag missat något så HOJTA TILL för tusan! 

Vi beställde bra väder, och ja måste då säga att det har lyckats ganska så rejält bra ;) Fick lite tok-panik när jag insåg att jag inte har några sommarkläder här uppe. SamboSara löste mitt problem & lånade ut ett par klänningar så fick hon gå i min garderob & låna saker till hennes Kebnekaise-resa hon ska på i helgen!
 
 

Nu har jag lagt fram allt jag tänkt packa med mig, så nu ska det bara ner i väskan innan jag börjar jobba ikväll! 17-20 sitter jag i kassan på Ica, woop woop!
 
 
 
 


Kommentarer
Sofia

Ha en toppen bra resa. Njut massor för mig med! :D
Pussar

Svar: Lovar sötis! ;)
Pussssss
Moa Isgran

2014-09-02 @ 19:51:00
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0