Romantisk middag för två!

Eftersom det har varit min jobb-helg så har jag jobbat 16-20 var dag. I fredags cyklade jag i racerfart till Jenny efter jobbet där det var tjejkväll i full rulle! Supermysigt och mumsigt :)

Vin och underbart goda tilltugg!


Igår vart det egentligen party hos David men jag vart snäll mot mig själv och kände att det inte var någon bra idé. Jag och Sara lagade lite mat och hade myskväll hemma hos mig när jag hade jobbat klart. Vi lyxade till middagen så gott vi kunde! Tvårätters blev det iallafall ;)

Förrätten, Ciabatta med mozzarella och min tomatsalsa gjord på limejuice, tomater och salladslök! Till det lite bubbel!


Vår romantiska middag för två blev visst en finare middag för tre när de kom oväntat men välkommet besök :) Kvällen avslutades halvsovandes i soffan med spispop och chips!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0