To-do-list - bästa vännen!

Igår hade jag inga schemalagda aktiviteter med skolan och tur var det för jag har hunnit med två möten angående ARB plus ett gruppmöte. Och en hiiiiiimla massa lyckades jag göra på min lista. Redan innan lunch hade jag avverkat den :)


Bästa blocket någonsin. To-do-blocket!



Efter skolan gick jag till gymmet med Emma & Sara, sen blev det plugg i skolan fram tills 18.30!


 
Då var det dags att bege sig hemåt och laga mat. GODASTE halloumi-burgaren jag smakat - någonsin! Jag kombinerade några av mina favoriter just nu så blev det TOKBRA!


Kommentarer
Sofia

Började bli lite orolig att du hade försvunnit med detoxen. Härligt att du är tillbaka.
Jag tror att ska man göra en sådan, så ska man inte ha ett fullt schema i skolan och inte träna heller. Vilket inte passar dig. Jag tycker att du ska hålla dig till din goda mat, för jag älskar att se bilder på det! :)
I miss you!
Puss

2014-09-19 @ 08:07:09
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se
Sofia

Började bli lite orolig att du hade försvunnit med detoxen. Härligt att du är tillbaka.
Jag tror att ska man göra en sådan, så ska man inte ha ett fullt schema i skolan och inte träna heller. Vilket inte passar dig. Jag tycker att du ska hålla dig till din goda mat, för jag älskar att se bilder på det! :)
I miss you!
Puss

2014-09-19 @ 08:07:10
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se
Ja

Sara pillar sig tydligen i näsan med pennor!!! (se bild 2)

Svar: Haha, bus-Sara!
Moa Isgran

2014-09-24 @ 21:40:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0