UPP&HOPPA, boom bang crash!

Igår hade vi pass ett och jag hade planerat att gå upp tidigt för en gångs skull så jag skulle slippa stressa till gruppmötet. Ta det lite lugnt på morgonen och hinna se nyhetsmorgon. Jag vaknar med världens ryck av att byggarbetarna och deras maskiner är i full gång utanför fönstret. INTE TUSAN ÄR DE VÄL UPPE REDAN KL 06.00, var min första tanke. DUMMA GUBBAR! Sen slår det mig att det är väl ändå ingen som börjar jobba så tidigt?! Blir helt klarvaken - kollar telefonen som visar att alarmet är igång men låter inget. Japp - en hel timme hade jag försovit mig!

Så tack kära byggarbetare att ni väckte mig i tid! På en halvtimme hann jag fixa, äta frukost och ta mig till skolan så jag kom minsann i tid.


Som alltid på måndagar så var det lunchmöte med i-styrelsen! Vi berättade vad vi haft för oss senaste veckan. Jag har ju varit på Teambuilding med några utav utskotten men även fastställt datumet för Tjejkvällen som ARB kommer anordna. Den 3/12 är det spikat, så se till att boka in det i kalendern. Kommer bli en helt galet bra kväll! De två företagen som ska komma och föreläsa under kvällen är så gott som fixade, men jag suger på den karamellen lite. Jag fick för mig att jag skulle göra min egen surdegs-sub till lunch igår. MUMS vad gott det blev! Basturökt kalkonbröst, svarta oliver, tomat och ost. 
Hur gott som helst, lär minsann köra på det idag med! Men idag är det lunchmöte med ARB.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0