I-konferensen i Linköping 2015 - del 16

Här kommer sista inlägget från i-konferensen i Linköping 2015! Har gjort slut på datan på mobilen så jag har bara kunnat uppdatera då jag haft tillgång till wifi nämligen. Men bilder har jag minsann tagit ändå!

Här letar vi bordsplacering på finsittningen i lördags!



Skål på dig Daniel!



Inleder sittningen med en typisk sång som sjungs i Linköping!



Varmrätt! Mycket god



Här är jag med ett härligt gäng från Chalmers!



Jag och min motsvarighet på Chalmers, alltså deras ARB!



En groupie! Kvällen fortsatte på Flamman, ett studentuteställe i Linkan. Kvällen vart verkligen så bra den kunde bli med underbart folk och massa massa dans!



De flesta var ganska trötta när vi sågs på söndag morgon! Lite ledsamt är det att jag nu inte kommer medverka på fler konferenser när det är så lärorikt och roligt.



Luleå glada att snart vara på hemmaplan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0