Stockholm med M&P

Bättre sent än aldrig så här kommer en sammanfattning av min underbara resa till huvudstaden!

Kändes helt okej att Stockholm skyltat så att jag skulle känna mig som hemma redan på Arlanda ;)



Blev mött utav detta underbara på hotellrummet! Mina FAVVOCHIPS från USA och lite bubbel!



Och M&P såklart! Bor man i världens ände får man mötas upp på vägen ;)

 

Passade på att provligga hotellsängen, den fick helt klart godkänt!



Gick till Köttbaren med M&P för att tro att vi skulle få något riktigt gott att äta. HAH, kul med en meny som bara erbjuder typ två rätter.. Så vi tog varsin drink bara, då en av rätterna vi beställde inte ens kom. WÄH. Sämsta stället, men tusan vilken potential det hade!



Vi gick vidare, till ett betyfligt bättre ställe. VILKEN MAT! Här är lite chilimarinerade räkor till förrätt.



Och en riktigt god köttbit till varmrätt!

 

Mamma ville ta en bild på mig, och kyparen ville tydligen vara med på bilden. Som det kan bli! Då syrran inte kunde närvara fick hon vara med på telefon :) 

 

Hotellfrukosten dagen efter var uuuuuuunderbar! Nordic C Hotel är helt klart att rekommendera  :D



Måndagen spenderades på stan i underbart väder och med bästa sällskapet!



Pappa & jag!



Mamma & jag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0