Sushi & bio

Duggan igår fick finfint, de lyckades fråga på nästan precis vad jag försökte traggla in i bilen när vi körde till Skellefteå! När duggan var gjord fortsatte vi i gruppen med onlinekursen och gjorde klart de assignments som ska vara klara tills tisdag. Då jag är här över påsk men inte min grupp och jag är borta nästa vecka så blev det snabba pix med att få klart det redan igår. Uppgiften bestod av att vi skulle ta fram beskrivningar på vad produkten vi arbetar med i form av hur den fungerar samt beskriva features, benefits och values. Jag gillar kursen skarpt!


På kvällen hade jag och SamboSara en helkväll med sushi och sen bio. Måndag-torsdag har de ju studentbio för bara 60kr, så värt. 
I full gång med pinnarna!



Finns en sort utan lax och den är bannemej riktigt god!



Trodde väl aldrig att jag skulle äta sushi frivilligt och nu har det hänt två gånger på bara en vecka ;)



När vi fick höra att de hade dumplings vart vi tvungna att beställa in det med!



Sen blev det bio och biosalongen var så gott som tom...



Inte den största salongen kanske. Askungen var riktigt bra iallafall! 


Nu ska jag upp och hoppa, på med gymkläder för att göra dagens första gympass! Sen ska vi vidare in till stan för att avklara ett pass till innan vi checkar in på spa, SamboSara & ja!




Kommentarer
Anonym

Hej undrar bara om jag kan få ställa några frågor? Jag hittade din blogg via LTU:s hemsida. Jag är väldigt intresserad av att läsa industriell ekonomi och är lite extra intresserad av Luleå då ni (om jag uppfattat det rätt) har lite extra fokus på manegment vilket jag gillar. Ni har även något lägre intagningspoäng än vissa andra skolor t.ex. KTH, Chalmers, LiU. Det som oroar mig/gör mig nervös är svårighetsgraden på utbildningen samt att Luleå ligger väldigt långt ifrån Norrköping där jag kommer i från. Tror jag läste någonstanns på bloggen att du inte heller är från Norrland. Hur upplever du svårighetsgraden och hur är stödet i skolan och bland studenter när det kommer till skolarbete? Är det många som inte är från Norrland? Varför valde du att plugga på LTU? Hur ser resmöjligheterna hem ut? Har något tips på hur man kan förbereda sig inför att läsa industriell ekonomi? Hur ser det ut med bostadsmöjligheter? Skriv gärna lite mer om hur det är att läsa industriell ekonomi i Luleå Enormt stort tack på förhand !!!

2015-04-11 @ 02:06:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0