Sushi-in-da-house

I måndags var det Tobias&Moa-tid på schemat! Det blev lyxmiddag och plugg. 
Förbereder maten, rostbiff och chilimajonnäs.



Helt perfekt & ljuvligt god i vår Club Sandwich!


Alldeles lagom till några avsnitt Game of Thrones ;)


Avslutade med en laktosfri nyhet, UNDERBAR!!!


Igår hann jag med en sväng till stan med Emma, handla inför I-Case Challenge som går av stapeln idag, gymma med Johanna, slutföra Literature Review och göra egen sushi med Emma! Bra dag med andra ord. Lyckades hitta en klänning tills sittningen på fredag, eller jag hittade två och ångrar nu att jag inte köpte båda! 



För att vara min första gång, så blev de helt perfekta! Jag har helt klart blivit sushi-beroende...

Nu ska jag springa iväg och slutföra en del i projektet vi arbetar med i Strategin, innan vi har möte bokat med lärarna. Sen en personlig intervju med Centigo (som för övrigt är de som anordnar I-Case Challenge med oss) och gym för att sedan hjälpa till på tävlingen! Jag har världens bästa utskott, helt klart :)





Kommentarer
dragon city hack iphone

The hack has been perfected to enure that
you stay at the top of the leader board.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0